Sugestii pentru imbunatatirea siteului www.cevisez.ro

Va salut pe toti cei care viziteaza siteul http://www.cevisez.ro, si binenteles il gasesc folositor.

Am hotarat sa deschid o noua conversatie cu voi sa sa imi spuneti cum ati vrea sa imbunatatim siteul.  Aici ma refer la ce unelete, sectiuni sau zone noi in site va lipsesc sa il facem mai usor de urmarit si de vizitat. Binenteles pe langa toate acestea daca credeti ca sunt necesare si alte informatii  in site, sugestiile sunt binevenite.

Va rog sa comentati postul cu dorintele voastre si va promit ca voi tine cont de ele. Merci.

4 gânduri despre &8222;Sugestii pentru imbunatatirea siteului www.cevisez.ro&8221;

  1. Buna , am avut si eu un vis si m-a facut tare curios. Se facea ca eram in centrul orasului in car locuiesc si peste tot zburau foarte multi porumei. Multi se loveau de ziduri iar apoi cadeau la pamant.Ma puteti lamuri ce sugereaza acest vis? Multumesc

  2. Buna !! Mama mea din copilaria ei are o papusa. Am visat intr-o dimineata ca se trezise sora mea mai mica…Am luat-o din patutul ei si am pus-o cu mine in pat si am inceput sa o mangai. Papusa aceea era infipta in perete si dintr-o data i s-au facut ochii rosii si se uita foarte urat la mine si dadea cu piciorul in patutul surorii mele in momentul acela m-am speriat in vis si incercam sa o apar pe sora mea…Dar dupaia a inceput sa planga sora mea si m-am trezit cred ca m-a simtit cand m-am speriat in vis…Va rog sa imi spuneti ce inseamna acest vis. Va sunt recunascatoare pentru acest site. Astept raspuns. Va multumesc !!

  3. Am visat un oras mare iar in vis mi-a aparut si numele orasului ca fiind Monte Carlo. Cerusem uonr persoane ce nu le cunosteam sa imi gaseasca un loc de munca in acel oras si le cerusem sa imi gaseasca de lucru ca femeie de serviciu. Am mai visat acum cativa ani pe Iisus Hristos ce era imbracat tot in negru, s-a apropiat de mine, m-a privit, s-a intors si a plecat fara sa imi adreseze nici un cuvant. In vis mi-a aparut ca fiind foarte suparat pe mine. E un vis care si in momentul de fata ma intriga. Imi puteti da o explicatie la aceste 2 vise? Va multumesc.

  4. Am visat ca am rupt un telefon fix si am luat toate monedele dar si de hartie care erau de 10 euro culoare verde aprins si de 20 de euro culoare roza si la un moment dat am plecat cu o masina decapotabila in care era un baiat ce conducea si un tigan cu plete care vroia sa conduca el si eu numaram bancnotele si ma miram de frumusetea lor de culori dar monedele erau noi de culoare nikel lucios, ce inseamna?
    Multumesc

Lasă un răspuns

